keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Lisää töitä



Nyt on tehty töitä melkeen kolme viikkoa. On ollut kiirettä aika paljon, maanantaina tein 14h. Joka päivä on ollut yli 550 ihmistä eli ruokaa on mennyt aika urakalla. Sen kyllä huomaa, väsyttää aina ja ei jaksa tehdä mitään. Viimeiset pari viikkoa olen ollut töissä ja kotiin nukkumaan ja taas töihin. Siihen kyllä tottuu ja ei mulla oikeen muutakaan tekemistä täällä ole. Olen tutustunut työkavereihin paremmin. Mulla on italialainen kämppis joka käy hermoille välillä, kaiken pitää olla kokoajan siivottua ei saa näyttää siltä että täällä asuttaisiin. Siis en itsekkään halua missään sotkun keskellä asua, mutta välillä menee yli toi siivous homma. Esimerkiksi eilen yöllä kello 12 mun olis pitäny ruveta tiskaaman (työt alko 8 seuraavana aamuna) en kyllä siivonnut. Sää on aika ankee jokapäivä on satanut, tänään tosi paistoi aurinko mutta muuten sataa. 

Huomenna olis sitten kello 5.30 juna lontooseen, haen Paulan (tyttöystävän) sieltä, hän tulee neljäksi päiväksi asuilee mun luo. 

Vähän kuvia ruuista taas









1 kommentti:

  1. Mageit kuvei weli! Varsinainen Fordin linjasto. :D Nauti vapaista, oot ne ansainnu!

    VastaaPoista